hemska

Jag orkar inte vara tyst o eftersom det här är min blogg
o jag kommer få skit oavsett vad jag gör.
Om jag låter bli att svara på sms:en jag får,skriva här.
Jag får skit ändå..


Så varför inte skriva vad jag tycker.


Jag har en "vän"
Ser ni tecknet.det är inte äns
värd att kallas för vän.
Någon som hör av sig till mig jätteofta o som vill umgås med mig.
Men när jag inte kan så blir det såhär: sms:ett var inte till dig..
Vet inte hur många gånger som jag har fått sånna svar när jag
säger att jag inte kan följa med..
Så därför är det svårt o veta om sms:ett är till mig när hon skriver:
hej hur är det saknar er..


Den här veckan har hon bara malt på om hur värdelös jag är
som har tagit så många körlektioner..För enligt henne så är det 100 st.
Men det är det inte.O hur många det än må vara så är det inte hennes problem.
Hon har ingenting med mig att göra.

Hon skriver även att hon o hennes kompis säger att om man tar så många körlektioner
så ska man inte ha ett körkort.O att det är en trafikfara.
Okej fine tyck vad ni vill.
Men jag kör inte sämre än någon annan som tar körkort.
ALLA ÄR VI OLIKA!!!

POängtera nu att denna person INTE har ett körkort.
För hon vill inte bli tjock.
SOm att man skulle  bli så mycket smalare om man tar bussen"ironi"

I nästa sms börjar hon tjata om de där fula barnkläderna
som hon köper till sina barn.
Ni vet danska kläder som märkena:molo osv..
JAG ÄR INTE AVUNDSJUK.
hade jag velat ha sånna kläder så hade jag köpt sånt till barnen.
Men varför ska jag sjunka så lågt o köpa världens fulaste kläder.
Byxor som är så himla stora så barnen står bredvid o skrattar.
Nej tack..Alla köper vi kläder som vi vill ha.
Inte som alla andra vill att vi ska köpa.
NI förstår jag har ju bara råd med hello kitty o spindelmanenn kläder.
Hm..ja det är skrattretande...Patetiska jävla människa.

Hon har haft det dåligt ekonomiskt så då borde man ha lite förståelse.
Men det har hon verkligen inte.Utan hon Hatar alla som inte har sån inkomst som henne.
Det jag inte gillar är att  när dessa människor numera har fått det så bra med ekonomi o allt.
Så ser de (mest hon tror jag) ner på alla andra
som inTe har samma höga inkomst som de har fått
Det är ju inte så konstigt.
Båda har jobb o jobbar jämt.(skönt för er som slipper bidrag)
Det är fan såklart att man har bättre inkomst då.
Det säger sig självt.
Men varför trycka ner på alla andra.
Det är inte bara mig hon trycker ner utan det är flera .
Att skriva att min familj inTe har någon framtid,inte har några framtidsplaner.
Att jag bara går omkring o fikar om dagarna.
Att det inte är så konstigt då att jag är tjock.

O att hon kan köpa precis vilket hus hon vill ha.
MEN GÖR DET DÅ.det skiter jag i.
Varsågod.vem stoppar dig? inte jag.

Jag tycker inte att hon har något med våran ellEr någon annans ekonomi att göra.
Hur vi lever det är upp till oss.Vi hAr visst en framtid.Vi har redan köpt hus o bil mm.
Vi har det vi vill ha.Så varför se ner på oss.
Om jag vill slösa bort all min tid o pengar på körkort så är det upp till oss.
För det är inte direkt gratis o ta körkort.Det finns ingen gräns på vad det kan bli.
O sånt avgör ju inte en kompis.
Har man dessutom inget körkort så kanske man inte ska vara så kaxig o säga:
haha ingen behöver fler än 20 lektioner.

Alla lever vi som vi vill.
Vill man köpa ett hus så ska man få göra det.
Men man ska inte se ner på andra familjer som vill ta huslån(gäller inte oss)
O vi har redan ett hus som vi trivs väldigt bra med.
Så varför tjata på oss om hur värdelöst vi lever (enligt henne)

O att säga att min man är psyksjuk är fan inte okej.
OM han skulle vilja o orka så skulle han få ett jobb
närsomhelst.Det har han alltid haft tur med.
O han är ABSOLUT INTE PSYKSJUK.

Jag är så vansinnigt trött på den här personen.
Allt det här fick jag i sms(flera sms) igårkväll.
bara för att jag inte svarade på hennes fjäsk sms.
"Hej hur är det saknar er" som hon skickade under samma dag..

Jag hade då fått höra en massa skit om att jag fortfarande tar körlektioner.
O en massa annat  skit.
SÅ jag ville inte svara på hennes sms..
Så därför är det så att även om jag är helt tyst så maler hon på ändå
om hur värdelösa liv vi lever.

Men varför har hon då umgåtts med mig från första stund?
När hon ändå ska sitta o skriva hur värdelösa vi är varannan månad.
Ja detta är inte första gången som hon håller på mot mig.
Börjar bli en ond vana.
Har man det så himlans bra när man måste trycka ner på alla andra är då frågan..


Tack för att ni tog er tid.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Fy, detta är inte alls trevligt. Kram till dig

2009-11-23 @ 10:30:03
Postat av: Jenny

Hej gumman.



Var tvungen o gå in o läsa o så ser jag detta. Blir helt förskräckt. MEN måste bara säga en sak. Denna sk "vän" som inte ens förtjänar duttarna, Kan inte må så bra... Om man mår bra så trycker man inte ner o pratar skit om andra. Det är min inställning. Bara o kasta bort o ta positiv energi istället. Man får får så mycket negativ ändå fr övrig omgivning. Så skippa denna onödiga.



Kram på dig o hoppas du får en bättre em.



Kramar Jenny

2009-11-23 @ 10:36:48
Postat av: sofie

heja petra

2009-11-23 @ 10:50:02
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stå på dej nu! Har aldrig träffat dej (men skulle gärna vilja) men du är en underbar person som verkligen inte ska behöva ta sån skit!!



Kramar om!!

2009-11-23 @ 11:41:09
URL: http://angelhanna.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Du har många bakom dig!! Ta inte den här skiten från henne eller nån annan!!!



Kramar i massor

2009-11-23 @ 13:41:46
Postat av: Jenny

Hej gumman. Stå på dig och skit i den här människan.

Du är värd mycket bättre än detta.

KRAMAR Jenny

2009-11-23 @ 15:29:16
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: En kommenatar till ditt inlägg

Jag har tidigare varit inne och läst om ditt liv och om din familj (det är jag som valt att vid tidigare tillfällen vara anonym och skrivit några inlägg tidigare, hoppas det är ok för dig att jag är anonym här..?), och ni verkar vara jättemysiga! Vad är det för "vän" som gör en sån sak? Varför bete sig som om hon vore 12 år och gick i mellanstadiet? Jag har inte alls många riktigt bra vänner, och de som jag har värdesätter jag något enormt. De andra i min omgivning tar jag med en nypa salt och försöker i alla fall inte bry mig om vad de tycker och tänker om mig.



Hoppas du skakar av dig den här s k vännen och ser objektivt på saken, att det hon gör mot dig är inte sunt på långa vägar och inte heller respektfullt mot dig som människa och dina familj.



Stå på dig, vilket du verkar göra riktigt bra!

2009-11-23 @ 20:19:55
Postat av: petra westermark

svar till en kommentar till ditt inlägg:

hej.

jag blir bara så nervös när det står anonym.

pga att jag har fått elaka kommentarer engång itiden,,

så jag vart lite nervös nu med.

Tack för din kommentar.

Tyvärr så är det en av de vänner som jag har träffat mest under vissa perioder.

därför gör det som mest ont,eftersom vi setts o skrattat ihop en dag.

o så dagarna efteråt så kan hon hålla på såhär..

2009-11-23 @ 21:56:20
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: Astrid

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-03-18 @ 20:31:08
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!