fullt upp

Vilken vecka det har varit.
Det har varit något hela tiden.
Mycket nya intryck,nytt jobb ,nya kontakter,
körlektioner,sjuka barn,lärt mig om bokningar  mmm..

Ska förtydliga mig lite.
Jag provar visserligen på jobbet som tupperware konsulent.
Men  någon fritidssysselsättning är det absolut inte.:-)
Det är ett jobb. O det är något mycket positivt när jag säger så..
Allt är så kul men allt är också så nytt.

Så förstå mig rätt.
Jag har haft det fullt upp den här veckan,
men jag ångrar inte att jag provade.

Allt har gått över förväntan.
O jag är stolt över mig själv
som har fixat så mycket på bara  en vecka
när det gäller mitt jobb som tupperware  konsulent..

Ska inte gå så ingående här
eftersom det är öppet för alla
den här bloggen.
Men för varje beställing o varje visning som jag har.
Så är det så bra.
För det är så man jobbar med tupperware.
Att man demar,pratar om produkterna,
O tar emot beställningar o bokar demon/visningar..
O jag är så tacksam för alla som hjälper mig på något sätt.
Det ska ni veta:-) kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!