farsdag

Idag är det farsdag så vi väckte john med en massa kramar
o egen påhittad farsdag sång o ett paket.
Han fick en parfym av oss..:-)
Så nu doftar han gott..;-)

Har varit med barnen till kyrkan o fikat på en massa gott
o hört vanessa o de andra barnen sjunga.
Jag hörde vanessa väldigt mycket,hon hade mikrofonen nära sig.
O det lät underbart:-)
Barnens mormor o kusin Amanda var med också så danne o amanda fick busa lite ihop.:-)
O så fick de också höra vanessa sjunga fint:-)

Nästa gång de sjunger med draget är på adventsförsäljningen den 21november.
Alla som vill får komma.Det blir ingen gudstjänst då utan en massa gemenskap,fika,
sång o lotter o annat som man kan titta på/köpa..

Måste säga det att de som man träffar när man går dit är så otroligt glada o trevliga.
Det är något som jag behöver,o mår så bra av.
Glada människor:-) O att  skapa nya bekantskaper  är alltid så kul.
Jag är ibland lite tyst av mig o vet inte riktigt vad jag ska säga,
o sen nästa stund kanske jag pratar jättemycket..
Men då är det om något som jag kan,eller har upplevt.
Mycket stockholm snack blir det ju..
Det var där mitt nya liv började om man säger så..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!