bomben

Så var vi hemma igen till vårat hus fullt med leksaker överallt..
Ser ut som det har varit ett bombnedslag här men det är bara mina älskade små busungar
som har stökat ner,helt själva..
3 barn på 6½,4½ o 2år kan verkligen stöka ner.
O man har ingen chans o få det snyggt hemma..
Har slutat hoppas på att ett under ska ske här hemma..
Så jag får vänta tills de blir äldre.kanske  slutar de att slänga leksaker överallt
samtidigt när det bara är 2 år emellan dem..hm..
I vanessas rum ligger det fullt av dannes o johans leksaker.
O dannes rum ligger fullt av johans o nessas leksaker.
O i johans rum ligger fullt av dannes o nessas leksaker ..

Man får inte vara sjukligt pedant om man ska våga sig in hit.
Eller så får man vara blind o ta en stesolid först sen kanske
man är redo för att gå upp på övervåningen..

Men som tur är så är det vi som ska leva i skitet så.."ler"
Så vi är både blinda,döva o i trans..

Eller så kliver man över alla leksaker o svär lite för sig själv.
Tur att det bara har varit ett  bombnedslag  i barnens rum.
Eller har bomben spridit sig??

Här är iallafall kort på mina busisar som jag älskar något så oehört mycket.
Hur mycket ni än stökar ner..man får väl skylla på oss föräldrar
för det är väl vi som har köpt det mesta till dem..
O mer kommer det att bli efter jul"hoppas jag"



Bild nr 1:mina pojkar.
Bild nr 2:  min enda tjej o min yngsta son
sitter o spelar piano hemma hos mormor..
Pianot som jag är uppväxt med..
Så jag har själv suttit o plingat på det.
O sen vart det mer seriös pianospelande..
Men nu spelar jag bara de gamla klassikerna..
SÅ tråkigt men jag har inte samma tid längre..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellre glada barn än ett rent hem!!!

2009-11-08 @ 02:06:00
URL: http://www.metrobloggen.se/esmerallda
Postat av: Nettan

ää det är för ni har så mycket leksaker=) hihi..här köper jag INGA=) FNISSAR HÖGT! Nää skämt å sido..jag gillar att ha fint i huset..MEN mina stökar oxå ner..MASSA!

2009-11-08 @ 08:43:36
Postat av: veronica

hihi känner igen det dära med bombnedslag så är det här också. städar man ser det precis likadant ut igen efter 10 minuter men som du säger det mesta har man ju själv köpt sen måste ju barna få leka. kram

2009-11-08 @ 08:46:38
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!