ändrade planer

idag har inget som jag hade planerat blivit av,
jag skulle köra nu kl 14 men eftersom en vän till mig
hade sagt att det var idag man skulle vaccinera barnen på lasarettet
så avbokade jag tiden så jag o john kuinde åka dit med barnen.

Men det visade sig vara så som jag hade läst överallt
att man ska ta på bvc om man är 6mån-6år.
O då blir det imorgon o dagarna framåt..
Så körningen avbokade jag ionödan.
För jag går hellre till bvc o tar vaccin på barnen
än på ett lasarett där alla står i kö som galningar..

O i morgon måste vi ha barnvakt för jag kan inte avboka körnignen
imorgon också o john ska iväg samma tid som mig.
Suck..Får se om det går att lösa..

Men iallafall alla planer har ändrats för jag skulle träffa jessica
idag också men nä det ville hon inte kom hon på sen."ler"

Så jag fick strosa runt lite i affärer för att fördriva tiden lite.
Men nu har jag ingen aning om alls vad jag ska hitta på..

Öppna förskolan på östra hade jag kunnat gå på men
eftersom jag hade planerat med jess om att ses
så hade jag ju inte fixat lunch som jag kunde ta med till östra.
Så nu hinner vi inte åka dit..
Hade isånna fall fått fixa det innan jag hämtade vanessa i skolan
o sen åka direkt till öf i östra.

Lite bittert när jag äntligen skulle kunna åka dit en måndag med barnen.
Men men..
NU ska jag ialallfall gå ner o fixa fika till familjen.
För det gillar vi att göra,men det är alltid roligare o fika med andra än bara oss..

Så jag känner mig ju inte lika ledsen som i morse
men ändå så får man liksom inte göra något idag
så man kan få skratta o må bra.

Förstår inte varför man inte ska få vara social när man inte är på tipp topp.
För när man väl träffar någon eller gör något
så blir man ju glad .
SÅ vad gör det om man är lite ledsen här hemma i all ensamhet..

O bara så ni vet så sist jag o jessica sågs så sprang vi på stan o shoppade.
Jag köpte kläder till mig själv,rätt mycket för att vara mig.
O jag mådde jättebra.Var jätteglad när jag kom hem.
Kände mig glad hela kvällen sen.
Men nä inte fick jag bli sådär glad idag.."bitter bitter"



Kommentarer
Postat av: veronica

vi får ta och ses någon dag och fika ;-)

2009-11-16 @ 15:30:05
URL: http://www.metrobloggen.se/inka8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!