Kalaset

Idag har Vanessa haft kalas
för min sida av släkten.
MOrmor,peråke
Morfar
Mostrar,kusiner o min moster var här..
3 av kusinerna kommer från SKottland.

O tvlinngarna där är en dag yngre än Johan bara.
Så han hade jätteroligt.
Stod o kramade dem,o höll i handen..

Vanessa fick så mycket fint o bra saker.
Det märks att hon börjar bli stor.
Knappt inga lekksaker utan bara stora barn saker..
Men hon fick även Polly Pocket som hon hade önskat sig.
Så den har hon lekt med under kvällen..

Det ösregnade idag konstant under hela dagen.
Så vi fick vara inne  men kusinerna
 gick ut sen o hoppade i vattenpölarna..
Allihopa förutom september 07 barnen (johan o tvillingarna)..

Kan säga som så att när Vanessa fick
sitt födelsedagskort
av sin Morfar så skrek hon av glädje.
O kramade om honom flera gånger.
För det var ett Hannah Montana kort..:-)
Allt precis allt vart hon så glad över.

Tack för idag !!!
Imorgon är det ett nytt kalas men
då för John,Vanessa o Daniel.
För johns sida av släkten..
John vart grattad av pappa i söndags
då han fyllde.
O idag men mamma hade
glömt  paketet  till john
så det fick bli imorgon bitti istället..
Jag tror att jag vet vad det är.
O isånnafall kommer han bli så glad..
För han har verkligen önskat sig en sån..

Jag avslutar med  ett kort från dagen:

Johan o ena kusinen som är jämngammal med honom.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!