stolt

Mycket har hänt de senaste dagarna..
Från bröllop,til musikal,till johns födelsedag.
O så är Vanessa så otroligt stolt över sig själv
för hon har ju kunnat cykla länge utan stödhjul
när jag har haft handen på sadelkanten.
Kan inte direkt påstå att jag har hållt i henne,
men lite stöd kanske det har varit med min hand där.
Men hon har aldrig vågat cykla iväg själv..
Men en kväll sa hon till mig:
Nu ska jag ut o cykla utan stödhjul.
Jag följde med ut o vipps så cyklar hon helt
själv utan stödhjul på en 16tums..

Så idag efter musikalen
o all glass o fika o hoppborgshoppande
så gick hon o hämtade sin cykel.
O visade sin ena draget fröken
att hon kunde cykla utan stödhjul.

Det är så skönt att hon kan nu,
innan hon ska börja 6års.
För efter sommarlovet ska hon ju börja:-)
Men framförallt hon är så himlans stolt över sig själv.
Hon strålar av lycka när hon cyklar iväg.


Kommentarer
Postat av: Nettan

gu så duktig=)

2009-05-17 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!