Snart en 4åring

Idag ska jag iväg o handla presenter till Daniel.
Jag har bara köpt 2 presenter till honom.
O han fyller om 2dagar.
Så imorgon kväll ska allt vara inslaget o klart.
Så presentpapper ska inhandlas
 o så många presenter
som möjligt ska också inhandlas..

Får väl se vad jag hittar..
Får nöja mig med o strosa runt här i kga..

Kul att jag vet vad jag har att  göra.haha
Vet inte exakt vad vi ska leta efter direkt.
Han önskar sig ju en sak mest i hela världen.
O den ska han ju få..
Han älskar Bolt så kanske något med det..

Jaja det spörs..

Här är min 20månaders!!
Visst är min lilla Johan söt.!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!