Promenad i massor

Idag drog jag o johan ut
med vagnen redan kl 8,30.
Vi skulle promenera
med Kathleen o Zedric
tills vi skulle hämta
de andra på dagis..

Vi gick  riktigt bra idag..
På en massa roliga ställen..
Så skönt o  gå på andra ställen.
O på ställen från våra barndomsområden..

Nästa gång ska får vi nog ta o gå
förbi vårat älskade radhusområde
här i kga..
Måste vara något speciellt
med det området när vi båda 2 saknar det..

Nu pratar jag inte om mitt gamla radhus i huddinge.
Utan om ett som jag växte upp i här i kga..

O som vanligt när 2 barndomsvänner ses.
Vi pratar konstant om vad som helst.
O ändå har vi glömt nästan hälften
när vi säger hejdå för dagen."Lycka"

Jag i vårat radhusområde i huddinge"saknar"
April 07 ,här hade vi inga planer att flytta..
Johan i magen såklart:-)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kul att du har en sån bra vän!...

2009-05-08 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!