Vilka minnen

Vad lite videoklipp o foton
från förr i tiden kan göra mycket.
Jag har nämligen precis
kollat på videon fårn vårat bröllop.
050609 Då danne var 12 dagar,,

O sen ett från Gran Canaria
då vi allihopa åkte .
Mamma,peråke o alla syskon..
Vanessa var som Johan är nu.
O han är ju nästan en kopia
av henne..
Var så härligt o se.
O hur mysigt vi hade det på gran canaria..
Alla skrattade o vi åt den där goda glasstårtan
som de satte eld på.haha

O mamma o peråke de dansade
till en jättefin ballad.
Ja då rann det en liten tår på mig.hihihii

Vanessa gick omkring med sin blåa lilla ryggsäck
o hon dansade o hade sig..
Den väskan har hon fortfarande kvar  i sitt rum.

Önskar att jag hade tillgång till fler videoklipp/filmer
från den tiden..
Nu använder vi aldrig videokameran längre..
Eller digital videokamera eller vad det nu heter.
Förstår egentligen inte varför man tar med sig
den där väskan o filmar lite..
Men nu förtiden kan man ju filma med digitalkameran.
O lägga in det jättesmidigt i datorn på engång.
Då på den tiden fick vi lägga in det
 men det var inte lika enkelt minns jag..

Kanske borde jag ta med mig videokameran
vid nästa utomlandssemester.hihi.
Då blir det o filma med mobilen eller kameran,
Blir väl lika bra i guess..

Ja  det var tider det 05..
Ett underbart år.
Gravid,gran canaria,danne föddes,vigsel,bröllopsfest .mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!