utrota petra

Hur mycket skit förtänar en människa?
Räcker det inte med att säga vad man tycker
om saken,varför ska allt bli så förstorat.
Alla blir inblandade.
Som en stor sekt..
Alla mot en.


Varför ska andra människor bli inblandade.
Som i sin tur skriver en massa saker.
Som tror o förstorar upp allt..

Har man inte fått nog genom åren..
När har folk fått nog
o slutat .

O som vanligt,
vad jag har fattat det som.
Så får man skriva exakt vad man tycker
o tänker men ingen får ge kritik eller kommentera negativt
om inlägget...

Så  man får alltså skriva hur illa man vill om en människa.
O sen ska inte personen få skriva tillbaka?
Har jag fattat det rätt nu?

Men vad bra.Då ska inte heller jag kunna få skit
för något som jag har skrivit eller kommer att skriva i framtiden.
För blogglagen gäller väl alla?

För er som undrar vad det är för en konstig bloggregel
så är det så här att vissa har bestämt att det finns en sån regel.
O kommenterar man det inlägget så ska personen utrotas..


Alla mot en,.
Alla mot Petra..
Stora o stygga Petra...
Ja visst är jag stor (kroppsligt)
men varför ska alltid jag få skulden för allt.

Jag har alltid stått för vad jag tycker o tänker.
O så kommer det alltid att vara...
O det finns en anledning till varför jag bor i ett rött hus
o inte i ett rött radhus..

Ironi..mina kära läsare..
Ironi...


Hej Nemo!!



NI kan ju tänka er att Nemo är jag.
O så är man ensam i stora vida världen
o så kommer alla o ska utrota lilla Nemo..
Men vem räddar Nemo?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!