sjukling

Igår Vart Johan sjuk.
Började med diarré...
O under natten så kräktes han.
Fördelen med vinterkräksjukan
som jag har haft o som han nu har fått
är att det ska väl gå över snabbt det här.
Men visst är en 1½åring mer sjuk än en 27åring helt klart.
Men än sålänge så har han inte kräkts sen i natt..
Men han är varm o vill bara ligga o sova i famnen ..
SÅ jäklans mysigt o ha honom sådär liten igen.

Inte äns när mormor kom för att hämta
Vanessa o Danne vart han busig .
Ha försökte kolla lite i fönstret
men la sig snabbT ner i min famn igen...

Han somnade om direkt i natt
då han kräktes.
O höll sin lilla hand i min,så gosigt..
O sen sov han till en 10.
O han har ätit provivas fruktdryck o en smörgås..

Huvudsaken är ju att han dricker.
Men nu ligger han o sover igen.
O det är bara john,jag o lilla johan hemma nu.
Tills imorgon..


Kommentarer
Postat av: Jessica

kan trösta dig med att det med absolut all säkerhet inte är vinterkräksjukan. Vinterkräksjukan är väldigt aggresiv. Har man det smittar man ofta alla i sin omgivning och det bryter ut fort. Man kräks intenivt och ofta och den brukar vara väldigt långdragen. Det är nog "bara" vanlig magsjuka.

2009-03-10 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!