sjuk

Igår  kväll började jag må illa.
O värre vart det,fick sova under natten iallafall..
Under dagen så har jag bara börjat må mer o mer illa..
Brände i magen på mig till slut.
O nu har jag börjat kräkas också.
Så det är definitivt magsjukan som jag har fått..

jag har bett john att åka o köpa lite bra o ha saker till min mage.
O jag ska helst itne vara nära barnen.
Men hur kan man undvika sånt när johan är efter mig hela tiden.
O helst vill sitta på min mage..ajaj..

Nä ska inte sitta här så länge ,
måste nog stanna på nedervåningen
känner jag..

Det går magsjuka på vanessas dagis
 fick jag höra igår på mötet på dagiset i onsdags..
Men jag kände inte av det något alls igår när jag sprang omkring på stan.
Utan allt illamående kom när jag kom hem o skulle börja koppla av..

Vet att det är lite obehagligt för många o läsa om sånt här.
Men jag kan tyvärr inte låta bli o skriva om det..
O det smittar inte via datorn..promisse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!