promenad

Under förmiddagen har jag städat o fixat
o hållt på med tvätten.
Vi ligger efter rätt mycket,
men det märks inte
 i garderoberna o byråerna.
Det är inte förrän man
 går ner som man ser att
det behöver tvättas.
O det är väl tur det..

När klockan var 11,20
så åt vi lunch.
Så nu är det avklarat
o snart ska jag o barna
ut o gå med en vän till mig.

Ska bli riktigt skönt
med en promenad i solen..

Annars så sker det inte så mycket mer här.
För stunden.Vanessa har en kompis
hos sig idag ,så de sjunger o leker o har kul.

Fortsätter med mitt sommartema i foton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!