offer

Ja idag är jag ett riktigt mensoffer.hahaha
Så idag är jag sugen på precis allt.
O har sån jäklans mensvärk..

Är inte arg o sur elelr nått idag.
Utan tycker mest synd om mig själv.
O som sagt riktigt sugen på allt.

Så idag efter att ha varit på "möte" på dagis
o vi var på väg hem vanessa o jag.
Så gick vi förbi pizzerian.
O vips så var vi inne nessa o jag
o beställtde en familjepizza..
Jag var bara tvungen..

O nu har jag ätit hawaii..
O jag är så sugen på kladdkaka.
SÅ idag ska det bakas kladdkaka..
Annars så går jag under.."fniss"

Men den där mensvärken
kunde ju inte ha kommit mer olägligt.
Vi som ska till badhuset o allt imorgon..

Längtar till värmen idag,
så det får bli ett somrigt foto på johan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!