nä fy

Nä fy vad dåligt det var med besökare idag.
Vad har hänt.
Har ni skaffat er ett liv utan lilla mig?"ler stort o blinkar hejdlöst med ena ögat"
Vänta nu,det kommer ett sms..juhu jag är inte  helt ensam .
Fastän besökarantalet är rysligt lågt."ta allt med ett leende"

Ni behöver inte bli rädda av  förra inläggets bild..
Jag bara tog något som hade med kyrkan o göra.hahaha

Vad gör ni andra idag då?
Kan det låga besökarnatalet bero på att jag uppdaterar dåligt?
Att jag kanske skriver för få inlägg eller inte så personliga inlägg längre?

Nämen här komemr min tjej med min  mobil.
O det är ett sms från en av mina  favoriter..juhu!!


kram

Kommentarer
Postat av: nettan

Nää inte ett liv utan dig inte=) kramis...

2009-03-30 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!