Mojje

Igår uppträdde Mojje med en spelning
på bregårn här i karlskoga..

Biljetterna kostade 129 kronor styck ,
90 om man var medlem i någon Mojje Klubb.
Jag tänkte först köpa biljetter till mig o Vanessa
men det var riktigt tur att jag inte gjorde det 
eftersom jag låg däckad med magsjuka under helgen.

Men den stora anledningen till att vi inte köpte
biljetter var för att hela familjen hade sett honom
uppträda helt gratis i Sälen på juldagen..
Så vi hade sett en mer personlig
spelning med honom rätt nyligen..
O vanessa hade tillochmed lekt med hans barn
den dagen..

Jag läste om Mojjes konsert/spelning
på nwt.se o som jag redan hade förutspått
så var spelningen väldigt lyckad..

Så visst hade vi haft det mysigt om vi hade gått,
OM det hade varit en annan helg.haha
Inte för att man kan veta att man ska bli
sjuk en speciell dag sådär.
Men ibland har saker o ting en mening..
Det var inte meningen att vi skulle ha dom där biljetterna.haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!