min lilla tjuv


Om en stund kommer mamma förbi.
VI ska prata lite om morgondagens äventyr..
Pojkarna har nog somnat där nere..
Jag o pojkarna vaknade vid 6 tiden idag
så man blir snabbt trött.
O snabbt hungrig..

Jag hade gett pojkarna mellanmål förut.
Smörgåsar o frukt osv..
Så gör jag iordning smörgåsar till mig
o ska göra en kopp te.
Vad ser man när man vänder sig om tro,
jo våran lilla johan sittandes på min stol
o äter upp min smörgås..hahaha..
Han proppar i sig smörgåsen i munnen
o ser helt oskyldig ut..

Det var bara till o göra sig en ny smörgås..
O hålla i den hårt så ingen skulle sno den."ler stort"


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad ska ni göra för kul i morgon=)

2009-03-22 @ 15:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!