Melodifestivalen

Så var Melodifestivalen över.
Jag har redan sett en massa kommentarer över vinnar låten.
På både bloggar o facebook.haha..

Jag var helt säker på att Snälla snälla skulle vinna.
Den fick mycket bra poäng o så..
Just låten snälla snälla snälla
kanske inte är  lika rolig o titta på som de andra låtarna.
Men den är rolig o sjunga.hahaha
O med inlevelse. stå o stampa sådär som hon gör:-)
Tillochmed lilla johan står med en mikrofon o sjunger till den hemma hos oss.hihi
nälla nälla som han sjunger..
Vanessa sjunger  o dansar  till de flesta.
Som vanligt;-)

Jag är en allätare inom musik.
SÅ för mig var de flesta av kvällens låtar något o ha..

Sen är snälla snälla snälla o La voix  rätt annolunda låtar jämfört med de andra.
O de stack ut.O de fick ju mest poäng också..

Alla har sin smak o sina åsikter.
O jag har melodifestivalens skiva här hemma.
O jag lyssnar på istort sett alla låtar från skivan.

Tja snygging;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!