lite uppdatering

Vanessa har inte kräkts något mer sen i natt.
Men hon är mer känslig än annars.
Så jag ska ta  o ringa förskolan o lämna besked om att
hon blir hemma imorgon..

Jag hoppas att hon orkar med en tur till marieberg c
imorgon..Blir bara hon o jag o johan..
Så det blir ju rätt lugnt men en barnvakt
vore inte helt fel så hon slapp följa med..,
För även om hon är vädans rolig o gå i affärer med.
Så mår hon inte helt 100 idag.


Johns öga är det ju sådär med.
Det är ju inget som smittar iallafall.
Han har varit hos läkarn o fått "medicin"..
Det är knepigt det där med ögat ,
ser lite läskigt ut..
Så jag vill gärna inte stirra på det..

Avslutar med en bild från 
i fredags då johan körde omkring på kathleens katt.
Och ja ,han tyckte att det var kul.hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!