LIte dåligt ...

LIte dåligt med kommentarer nuförtiden.haha
Men alla har väl inte den där inte få kommentera andras bloggar  regeln"
Som jag skrev om häromdagen..

Jag personligen tycker väl att det är lite trist
om man aldrig får kommentera folk
mer än att fotot var fint o så..

Så här i denna blogg så får man
vanligtvis kommentera...
Beor ju på vad jag skriver om.haha

O sen finns det så om man Absolut inte
vill ha kommentarer på vissa inlägg
så kan man fylla in det..

Men jag tror att allt handlar om vanligt hyfs.
O att man ska försöka så långt
som det är möjligt o skriva snälla
kommentarer..

Men som en sa här i bloggen en gång..
O det var att om man aldrig får kritik
så kan man inte ta lärdom av det..

Så ibland ska man vända kritiken
till något positivt..
Men det är nog inte så lätt alla gånger..
Vad vet jag,jag har bara fått
obehagliga komentarer några enstaka gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!