kärlek

Var ju planerat sen förra veckan att vanessa o Daniel
skulle till sin mormor för att sova över.
Så det var ren tur att de inte blev sjuka.
Hoppas bara ingen av dem blir sjuka nu..
De skulle till Macdonalds o mysa.
O sen åka till mormors affär o köpa lite gott..

Lär vara väldans mysigt för en Mormor
o bara hämta sina barnbarn sådär.
O åka vart hon vill med dem,
åka o äta någonstans eller åka till
någon affär eller bara vara..

Jag har många fina minnen från min barndom
då jag alltid var hos mormor.
Jag älskade nog henne lika mycket
som Vanessa älskar sin..

Men jag bodde tillochmed ännu närmare
min mormor,så jag kunde gå precis hur jag ville.

Lägger in ett syskonkort .
Daniel o lilla Johan när han bara var 7veckor gammal.


Daniel sa förut till Johan när johan låg o myste i mitt knä..
Johan: du är den bästa lillebrorn i hela världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!