februari08

Sitter just nu o kollar igenom en massa kort
på min msn hemsida.
Där bläddras korten automatiskt.
O just nu är det kort från februari08
som dyker upp.
En massa minnen o glada ansikten.
O en liten johan..söt plutten..

Tiden innan vi bodde i huset
minns jag knappt..
Så det är jätteroligt o kolla
igenom alla korten från den tiden..

All tid koncentrerades liksom
på att hitta ett så bra hus
så fort som möjligt.
Kändes det som.
Istället för att ta tiden som den kommer.
O njuta av bebistiden o bara vara.
Men o andra sidan så hade jag inte klarat
en dag till med den där trappan som jag fick hoppa
ner med vagnen varje gång vi skulle ut..
Hade man kunnat ställa vagnen vid entré dörren
som man annars brukar få göra
i lägenheter  så hade jag sluppit allt kånkande.
Men vagnen fick liksom inte plats där..

O bo mitt i stan är nog inte sådär jätte bra,
om man ska hålla sig borta
från affärer..
O all impulsköp..
Men första 2 månaderna där var mysiga..

Men som jag har sagt förut.
Jag skulle aldrig byta ut vårat hus
mot allt i världen..
NO WAY.
Det är vårat,vi kan göra precis vad vi vill med det..
O  bo i lägenhet passade inte oss.
Iallafall inte den lägenheten. haha.
En massa gubbar från olika företag
kunde bara knacka på o gå in..
Utan att man visste om det.
O så satt jag där med barnen
o hade en lugn förmiddags mys i soffan..

Lägger in  ett kort på mig o johan
från februari 08.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!