favorit?uppdat

Det vart 2 tävlingar på raken här.
KUnde inte låta bli:-)
Som ni ser så har jag fått ny bloggdesign under natten.
Vad tycker ni om denna jämfört med den förra?
O ni som har hängt med sen ett halvår,ett år tillbaka.
Vilken av mina bloggdesign har ni gillat mest?
MIn första var den med huset som min kära vän
 Vibeke  gjorde helt från grunden till mig..
När den råkade försvinna pga att jag ville fixa lite.
Den ligger kvar bland alla bilder men ändå..
Så fick jag ny bloggdesign..
Jag har haft hel svart bloggdesign.
Den lila hade jag i somras med kort på barna..
O sen nu den rosa som jag hade igår..
O så denna..

Vilken är eran favorit?

Här är 2 av dem.jag önskar att jag hade haft på min favorit också.
För min favorit är den där vårat fina hus var med på foto o så hela familjen..
Den hade jag gärna velat ha igen om jag bara kunde byta korten lite då o då..hihi




O här är den rosa som jag hade senast..



Här kommer även min första bloggdesign.
Här är en del av den..
det jag fick tag på såhär ett år senare.
Så himla fin tycker jag.
Det är svårt o tänka sig kanske hur den såg ut på själva bloggen
när man ser den såhär utan min text o så..
Men den var så fin.hihi

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Jag tycker den här sidan vart jättefin. Tycker alltid det är så roligt när den blir lite personlig, med bilder på barnen (och er förståss). Den lila var också fin, den rosa var lite mer opersonlig kanske. Roligt med omväxling iallafall. Kram på er !

2009-03-17 @ 11:18:22
Postat av: Nettan

jag tycker den här...jag har ju oxå en på mig å marcus sen på alla tre barnen..känns mer som "vår" sida då jag skriver mycket om oss alla.// nettan

2009-03-17 @ 12:44:07
Postat av: Johanna

Denna bloggdesign var ju jättefin så den var helt klart min favorit. Vilka fina bilder med. Bilden på din dotter är ju helt otroligt fin.. Stolt du måste vara.. =)

2009-03-17 @ 12:54:57
URL: http://angelhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!