citat

KOm på lite bra citat som jag vill dela med mig av..

"Hellre hatad för den jag är än älskad för någon jag inte är" 
o det är ju så sant så.
Varför ska man göra sig till för att någon ska
tycka om en..
Det lönar sig i längden om man är sig själv..

Sen så är det faktiskt såhär:
Att  det är ju inte mig det är fel på om nu någon skulle välja o hata mig.
Det är ju den eller dom som tar miste på en bra person..
haha nu var jag väl ändå snäll mot mig själv:-)
Kors i taket..hehe


"Är datorn ditt Allt?
Ja då har du inte mycket o leva för.."

Fy,den var ju nästan lite elak.haha


"Den som väntar på någon som har gått har väntat alldeles för länge"
Haha Den var ju ganska bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!