Badhus

Idag efter att ha hämtat vanessa på dagis
så drog jag,nessa o danne iväg till badhuset.
Där var kathleen med familj o väntade på oss:-)

Det var mycket folk,vi kom nog när de flesta
som hade kommit dit vid 10 tiden
med öppna förskolan var på väg hem.
Man hann säga hej till Agnetha o sen var alla från öppna förskolan borta..
Men det kom en massa andra barnfamiljer.
Sen var vi ensamma i stora bassängen (för barn) o sen
helt plötsligt så var bassängen full igen.hihi..

Vanessa hittade en kompis från dansen där.
Barna hade det så roligt.simmade o busade..

Sen var vi rätt hungriga så då åkte vi hem
o lagade till lite mat..
Man blir alltid så hungrig när man badar..

Nu sitter barna o kopplar av lite,
o jag ska snart göra mig en kopp kaffe.
Har inte druckit något på hela dagen..
O så ska jag nog ta fram lite fika..
Är ju fredag o allt.hahaha.

Lägger säkert upp
en bild här sen från dagen..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tror faktiskt att vi måste det snart..jag har abstinens=) haha..MISS U

2009-03-27 @ 19:00:35
Postat av: Bibbie

jag med

2009-03-27 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!