3barnsfamilj

Det är ingen dans på rosor här hemma
med 3 sjuka småbarn.
Danne har 39graders feber.
O kräks rätt ofta o bryr sig inte om vad det är på tv:n..
Då mår man inte bra..

Det blir till att tvätta många handdukar,soffklädsel o kläder..
Vi får turas om o vara i tvättstugan o vara med barna..
Johan blir lite svartsjuk när jag sitter med danne.
Men i min famn får de plats båda två.
O i soffan har jag gärna alla 3 hos mig..
Men det är mest pojkarna som vill ha närhet 100%.
Bära o så..

Så är det o vara en 3barnsfmailj när det är magsjuka

Det är väldans tyst om er.
Hur mår ni o vad gör ni för något skoj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!