uppdaterar

Efter att min stammis besökare"fniss"
har börjat sakna mina uppdateringar
så är det bäst att jag tar o uppdaterar lite..


Vi har haft riktiga mysiga dagar.
Har varit hos Linda o firat henne (i söndags)
o åt jättegod jordgubbspaj.

Har skjutsat runt på Vanessa
några dagar i rad nu,
så hon får leka hemma hos sin kompis..
Skön väg o köra på..
O de har så roligt ihop.
När jag kör där borta
så får jag drömmar om
att vilja flytta till ett område
som vi spanade in
innan vi flyttade  till kga..
Är ett hus till salu nu i det området.
O det är så fint inuti.
O området ser så mysigt ut..
Men nä vi hoppar nog över den sidana v stan..
O håller oss till våran del av stan.
Så vanessa får gå i den
 skolan som hon  är inskriven i.


Vad har vi gjort mer?

Igår körde jag konstant hela dagen
kändes det som..
Kommer att bli så framöver också
Varför sitta bredvid när jag ändå kan köra.
Nej jag har inte fått kortet än...
Men när jag koncentrerar mig
så är det inte långt ifrån känns det som..
Jag körde ju till Tumba för någon vecka sen blandannat.

Idag leker barnen ihop med Jennifer här hemma.
Sen ska mamma komma o hämta Vanessa.
Vanessa ska sova över hos henne .
Det blir mysigt för dem båda..

Nu  ska jag fixa lite kaffe
o vaniljknyten så vi kan fika lite..

Det åskar så jag ska stänga av dator nu..


ps:
1:a kortet är på johan taget igår..
andra kortet kortet är på daniel o johan.
kort nr 3är jag o lilla Mathilda taget i lördags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!