umgås

Det börjar bli trist att vi aldrig har några att hitta på något med.
Att alltid veta att en massa gör en massa roligt med alla andra.
Men aldrig vill göra något med oss.

Vi är väl inte tillräckligt roliga o umgås med. Antar jag..
Men det finns ju de som vill umgås med oss o hitta på saker med oss.
De  bor i Vårsta. Tur vi har er."love"

Men att ha några att umgås med här i Karlskoga.
Vore inte helt fel.
Vi skulle gärna åka o bada ihop med några vänner,
eller göra något annat skoj.
Det finns massor att göra om bara folk vill..

Orkar inte ha det så här längre.
Nej jag är ingen deppo människa.
Mår väldigt bra faktiskt o är glad för det lilla vi gör.
Men ingen är perfekt.
O detta är våran svaga sida..
Att inte ha så stort socialt nätverk.
Här i karlskoga..
I stockholm där vi bodde var det ju lite skillnad..
Oftast iallafall..
Vännerna där tyckte om att ses lika mycket som vi gillade o träffa dem.
o så hade ju john sitt jobb där han jobbat i 13 år eller nått.
Så han kände ju folk..

Kände bara att jag var tvungen o skriva av mig detta
även fast det är en öppen blogg.
Man kan inte vara glad jämt..
O detta är ju något som hållt på hela våren
,sommaren så man börjar ju tröttna.

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: VÅRSTA

ÄLSKAR ER ALLA

2009-07-31 @ 19:06:27
Postat av: Tullinge

samma här

2009-08-01 @ 09:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!