torsdag

Dagen började så lugnt o skönt.
Jag är hemma med vanessa o johan.
O john är med danne till tandläkarn
i örebro för att laga hål.
Danne är ju så rädd så han får ju ta lugnande.
Så han inte kommer ihåg något.
Men han längtade dit i morse.
Det är nog mysigt o åka iväg till örebro
bara han o sin älskade pappa..


Jag o nessa o johan
tog en mysig frukost ihop.
O sen har jag mest kopplat av.
Pratat i telefon med
svägerskan också, alltid lika kul :-)



O nu sover johan i soffan.
Han kröp upp till nessa o satte sig o somnade..
Ska ta o göra mig iordning
för dagens körlektion.
Har kört mån,tis o så nu snart.
Sista för i veckan.
Sen blir det en lektion nästa
vecka o sen blir det några veckors ledigt.
Pga deras semester..

Får se hur mycket jag behöver köra.
Men jag har bokat upp en hel del
så jag har ifall det behövs.
 Jag måste prioritera teorin lite mer.
Så jag inte glömmer bort,
plus att det händer något nytt hela tiden..

Om en timme kommer mamma hit
o är barnvakt tills john eller jag kommer hem.
Antar att det blir john som hinner före:-)

Sen senare idag ska vi till pappa.
Helena med familj kommer också.
Vi ska fika på en massa jordgubbar ,grädde o glass:-)
Har blivit som en tradition.
Brorsan med familj kommer inte,
de är i grebbestad under hela sommaren ."lyllos" 

la upp 2 bilder
så det inte blir så tomt
med bara en massa text.
det är kort på john o johan.
o sen vanessa o kusin mathilda.
Jag tyckte att det passade in lite i texten..

Kommer lite nyare foton vid ett senare tillfälle..


Kommentarer
Postat av: Nettan

SAKNAR ER ALLA:...å hoppas vi ses snart IGEN

2009-07-16 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!