ta hand om

Måste även jag skriva något om artistens bortgång.
Jag tycker att det är rätt trist o konstigt,
rätt normalt ändå men iallafall.
Att man inte bryr sig om en person eller artist
förrän den personen blir svårt sjuk
eller rent av dör.

Man tar liksom förgivet att personen
alltid ska finnas där.
Oavsett om det är någon närstående,
en vän eller en artist.
Nu är det ju en artist som har dött.
Men det får mig till att tänka
på att man ska ta hand om de man tycker om.

Att man har visserligen hela livet på sig.
Men att man inte ska vara sen
med att kanske säga något snällt
eller be om ursäkt  till någon .
Att man ska ta hand om sina nära o kära
innan något drastiskt händer.

Om vi går tillbaka till
Michael  Jackson
så tycker jag att det är konstigt att han
ena dagen mådde hur bra som helst.
O 2 dagar senare så dör han.
Nu har det ju kommit upp att de vill utreda
om ifall att han har blivit mördad.

O som jag sa tidigare
så kanske man  tog förgivet att 
han alltid skulle dyka upp i någon tidning.
Min dotter på 6år har ju tagit det här
rätt stort ,o ser honom överallt nu.
Hon är i den åldern då hon vill veta allt som sker.
O bryr sig så mycket ..


Det var rätt sorgligt när hans söta lilla tjej
stod där o sa sina kärleksfulla ord till sin pappa.
Stackars lilla flicka som har förlorat  någon så nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!