shopping

Idag gick jag o Vanessa till Stan.
Det var längesen som jag var där.
Har nog inte varit där sen början på juni tror jag.

Var jätte skönt med en promenad.
Men vädret var lite ostadigt..
Vi gick lite i affärer.
Jag hittade äntligen en bikini som jag trivdes bra med.
O köpte även 2 kjolar o en topp till mig,
är så glad över att ha hittat lite till mig.
Provade på en Tunika ,
hade köpt den om den hade varit
i en roligare färg..

Jag hade shoppinglust idag.
Så härligt.
Vanessa köpte en bikini ,
hon har velat ha bikini sen i början på sommaren.
Så det var dags nu.hihi
O så fick hon munktröja,o danne fick ocks en munktröja..

KOllade även rean.
Och det finns ju så mycket till tjejer på rean.
Men vart är alla kläder till pojkar??
De få jag hittade hade daniel redan.

Det är om han kanske ska få ett par nya badbyxor
tills vi åker till Rhodos.
Så han har lite o variera.
Lär ju bada en hel del där,o det kanske inte hinner torka..
NU är ju han så liten i kroppen så han skulle kunna
ha johans 86/92.haha..
Han har tagit fel ibland,o då har de gått på.hihi
Men nä...
Får kolla upp det nästa gång jag är på stan.
Om det finns..Något annat än spindelmannen
som båda pojkarna redan har..

Min mamma kom ner till stan,
var så kul o gå i affärer med henne också.
Var längesen nu:-)
Vanessa köpte en rätt så stor neccessär med hello kitty,
som var jättefin.
o en massa shower gel o läppglans  o sånt med Hello KItty..
Sånna där saker som hon har velat ha ett tag.haha
Hon gillar ju allt med Hello Kitty:-)

O så gick vi till Kulan, o fikade.
Jag tog en stor räk baguette o en caffe latte.
Mamma tog en räckmacka o latte:-)
O vanessa åt pannkakor med grädde o sylt.
O glass o festis..
Jag hade en Jätte mysig fika på stan
med min dotter
o min underbara mamma.

Det hade börjat regna en hel del
så det var tur att vi fick skjuts hem av mamma.
Vad blöta vi skulle ha blivit annars:-)

Tyvärr så var batterierna dåliga på kameran
så jag fick fota med mobilen.
Så jag får lägga in det i efterhand sen..

Känner mig glad o lycklig!!
Underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!