Semestern


Dags o uppdatera igen!!

Så mina trogna läsare inte behöver sakna mig alltför mycket"fniss"

Fast det är väldans roligt o vara saknad..hihi

Vi har gjort mycket sen sist..

Vi drog till Göteborg i fredags..

O barnen var så glada o förväntansfulla..



Vi kom dit vi 10,30 till Liseberg så vi stod i kön när de öppnade kl 11.
Skönt o vara där tidigt o ha hela dagen på att göra en massa kul.
Finns ju så mycket roligt på Liseberg.
Nessa gick fram tll LIsebergskaninen som hälsade alla i kön välkomna.


Vi hade en underbar dag med underbart väder.
Vi gick o åt tidig Lunch vid 11 tiden på Burger KIng.
O sen var det full fart till karusellerna..


Daniel o John testade nya Rabalder.SOm Daniel gillade..
Men de fick vänta rätt länge i kön..
Medans de åkte Rabalder så gick jag o Vanessa o johan runt lite.
Sen så gick vi till lilla scenen
o där var det en Indian show med kaninerna..
Som Vanessa satte sig o kollade på..
O så kom några som var riktigt långa:-)


Sen träffade vi på Barnens farmor o farfar o Nettan med familj:-)
Så då åkte Vanessa o Daniel en barnvariant av uppskjutet med Alice o Jossan.


Det fanns mycket roligt o handla på LIseberg,,
Så det vart lite souvenirer o godis inköpt
till barnens stora glädje.


Jag,vanessa o Daniel åkte även Flumride..
O en massa annat med  kusinerna..
Jag o john åkte även Balder tillsammans med Nettan o Mackan.
Shit vad den gick.haha..
Den gick ju i raketfart .
Men jag måste ha tyckt om den för jag var himlans glad efteråt..

En helt underbar dag o kväll på Liseberg.

uppdaterar mer sen..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en kanon dag ju!!!!

KRAMAR Jenny

2009-07-27 @ 20:57:47
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!