så mysigt

Jag insåg just hur mysigt det
är o bo  här i Karlskoga med familjen.
Alla ställer upp när det behövs,
som igår jag hade tagit fel
på när jag skulle köra,
så min körlärare ringde
o påminde mig.
Hon kom med bilen,
så vi kunde köra härifrån.
Så himlans snällt!!!
Tack!!

O john skulle också
iväg  lite senare
o då fick vi pussla
så någon tog barnen
en timme.
O min mamma ställer
ju givetvis upp för oss.
Hon tillbringar gärna sin tid
med våra barn.
Så jag kunde sätta
mig i bilen
o bara koppla av.

Sen när jag kom hem
så hade mamma lagat mat .
Så det var bara o sätta sig o äta.
Sen gick vi en promenad
 med barnen ,nessa o danne cyklade.
O vi andra gick (johan i vagnen)..
O vi satte oss o åt en varsin mjukglass.
Så himlans mysigt.
Sen köpte vi med wienerbröd
o gick hem o satte oss
på våran  altan..
Så underbart
o kunna umgås med föräldrarna
när man vill igen..



Sen en till sak.
Pappa ringde precis
o sa att han skulle komma förbi
o ta en fika ihop med oss.
Han hade köpt med fika.
Det är så mysigt o umgås med honom.

O jag är så tacksam över att vi flyttade till karlskoga.
Även om jag kan stirra mig blind på allt
som var bra i huddinge.
Så har vi det väldigt bra här också..

Tack föräldrar för att ni alltid ställer upp!!
Älskar er!!!

O framförallt jag älskar dig john
o våra  3 barn så otroligt mycket!!


Kommentarer
Postat av: nettiz

så skönt=) vi har samma==))

2009-07-14 @ 19:26:30
Postat av: petra svar till nettan

ja jag vet att deras mormor o morfar ställer upp för er i vått o torrt.



2009-07-15 @ 00:30:47
Postat av: Nettan

visst är det underbart...är inte alla som har sin mormor å morfar..Jag är uppväxt utan min...Nu ska jag iväg hihihi kram

2009-07-15 @ 07:09:49
Postat av: Farmor

Njut av alla tillfällen en dag är det för sent

2009-07-15 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!