Längtar

Efter en regnig dag
där vi knappt har gjort något.
Förutom lite fixande i tvättstugan o ett av rummen i källaren.
Så längtar jag oehört mycket efter våran Rhodos resa.
Jag längtar tills barnen får träffa Lollo Bernie igen.
Vanessa träffade dem sist på Gran canaria då hon var 1½år.
O jag hade danne i magen.(jan 05)

Då åkte vi med ett barn
o nu när vi åker igen ja då har vi 3 barn"ler"
Underbart.(älskar o ha många barn som ni vet)

Var så längesen jag var i Grekland.
SIst var jag i tonåren o jag
åkte med mamma o peråke o systrarna..
Vi var då på Kreta i staden Chania..
Så himlans fint var det där..
O jag minns alla de vita husen så väl.

Ska bli underbart o få åka med familjen igen.
Bada ,sola ,busa med barnen,äta god mat o efterrätter.
Är redan sugen på all mat o glass o sånt..hehe

Jag längtar så.
Men till dess så får jag njuta av den svenska sommaren.
Med regn o regn o lite sol.

Avslutar med ett så härligt foto på Vanessa
från Augusti 06.
På skolgården bakom vårat radhus ,huddinge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!