vanessa +lite uppdaterat

Idag  har det verkligen varit fullt upp.

O imorgon blir det nog lika fullt upp också..

Men jag får 2 timmar hemma bara me djohn o pojkarna..

Ska lämna vanessa klockan 9 imorgon så får hon vara på dagis till 11..

Kunde ha börjat redan kl 8 men jag sa 9 ..

Så blir det inte så mycket för oss på engång.hahaha

Men allt gick så bra idag o fröknarna var så jäklans gulliga..

Kändes som att jag var första dagen på jobbet..

Men så kul ska vi inte ha det nä,,det var ju vanessa som ska gå där..

Nu ska vi äta o se ska vanessa bums i säng.

O jag ska lägga in kläder o sånt i  barnens alla rum..

En hel back med kläder ,det brukar ta en stund..

O tyvärr så har vi sån brist på förvaringsmöjligheter i det här hemmet

så man får tvinga in kläderna i hyllorna/byrån..

Det är inte kul när kläderna inte får plats.
Vanessa har alltid haft en gene garderob ,både i radhuset o i lägenheten..

O nu har hon bara en byrå..Får nog inte plats med en garderob i hennes rum,

måste få plats o leka också..Men en till byrå vore inte helt fel ,
så hon kunde ha sina nattkläder i samma  byrå med de andra kläderna.

Man tror att man köper så stort hus men så får man ändå inte plats med  allt"ler"

Kanske uppdaterar senare..

kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå!! Hur gick de för Nessa idag?

Jag säger också Dagis ännu hahaha.

Kramar Jenny

2009-01-12 @ 21:25:31
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!