tuddelu

Imorse fick jag läkartid juhu..

Ja det är ju med blandade känslor man går till läkarn..

Livrädd för att de ska  be om prover ,ni vet sånna där prover som de tar från armar o fingrar.hehe

Men eftersom jag har haft bihåleinflamamtionen så länge o har haft väldans smärta i flera dagar nu..

O försökt få läkartid i flera dagar så var jag rätt tacksam över tiden..

Läkarn hittade inflammationen på engång,det hade ett namn.. V någonting..

O den inflammationen  kunde sätta sig så man hade alla symtomer

 som jag har plus att det kan sätta sig i huvudet o feber mm..

O att jag hade ont i tänderna hörde till bihåleinflammationen..

Jag som knappt äter pencillin annars,sist jag åt medicin

var när jag hade havandeskapsförgiftningen

o efter förlossningen  så för mig är 3 olika sorters medicin rätt mycket..

För andra hör det till vardagen men för mig kändes det som  en hel djungel.

Men nu har jag smärtstillande som är starkare än alvedon mot värken

o sånt mot inflammationen o mm..

O det bästa av allt..

Jag behövde inte ta några blodprover.. Inte en endaste..

Men medicin kostar ju en del det gör det men huvudsaken är att man blir frisk..

Så man kan gå ut som vanligt igen..




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Vad var de du hade? Nyfiken.

Hoppas att du mår bättre nu.

Vilka mediciner fick du?

Många kramar Jenny

2009-01-09 @ 18:24:48
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!