surt

det är lite surt att man inte får säga upp sitt mobil abonnemang när man vill.

jag ringde dit förut för att säga upp det.

Jag får inte säga upp det förrän augusti09.

Först juni09 kan jag byta telefon ..

Eftersom min mobil vart stulen så  kan jag ju inte använda abonnemanget.

Men jag måste ändå betala för det så nu när de sa att jag kunde få ett nytt sim kort gratis..

Så tog jag emot erbjudandet..Skulle ha kostat 250 kronor annars..

Jag har förtillfället ingen telefon ,får turas om med john..

Men jag ska köpa mig en ny så fort jag kan..

Lär vara dyrt utan abonnemang..

Men jag måste kunna vara självständig ,hatar ov ara bunden till folk..

Be om att få ha mitt kort i hans telefon o få låna den,nä det funkar inte..

Vill så gärna ha en ny telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!