sorry

Får nästan be om ursäkt för att inläggen blir så långa..

Är inte meningen men det  är så svårt o korta ner  vissa inlägg.

Man maler liksom på..

Nä nu måste jag gå o sova.

Ska lämna Vanessa kl 9..

Usch vad ha rjag gett mig in på..

Rusa iväg sen varje dag  till klockan 8,utan bil..blää..

Så ni som får ta bilen,jag är lite smått avundsjuka på er..

Visst jag kan ta bilen men om det skulle hända något så ligger jag rätt risigt till..

Apropå det.hoppas allt lugnar ner sig till nästa vecka så jag kan börja köra igen..

De lär undra vart jag har tagit vägen..


"VILL HA"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!