norges största

ÅÅ jag såg nyss en artikel om norges största hund..
Min favorit ras är med där..O tankarna for ju givetvis till min älskade pumbalonna..
En engelsk Mastiff som vi köpte när jag var runt 11-12 år.
En engelsk Mastiff är så jäklans söta tycker jag..
O så snälla..Sumo som mammas hund hette ,var ju världens goaste hund..
Men mitt intresse försvann ju lite när jag fick Vanessa..
Ett barn är ju något så mycket större här i livet..
Kanske inte enligt alla men för de flesta så
är det nog så att hundintresset svalnar lite när man får barn..
Men intresset kommer ofta upp igen när barna blir större..
Nu vart ju Sumo sjuk o gammal,
I huddinge finns det en kennel med engelsk mastiff som jag träffade på ibland..
O jag kunde ju inte låta bli o gosa lite med dem..
Särskilt valparna..Så synd att jag inte har något foto på sumo som valp här på datorn.
Allt gammalt har ju försvunnit..

Men här är iallafall artikeln:
Den här hunden är ju enorm,sumo var väldigt liten jämfört med honom..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4206521.ab

Nu kommer jag på vanessas kusins kommentar när hon såg Sumo för första gången.
Hon var väl 2½år eller nått..En gris?!!!!så sött..

Kommentarer
Postat av: Nettan

HAHA jaa en väldigt stoooooooor gris...å så va han väldigt snäll=)

2009-01-19 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!