kylan

jag o vanessa var ute o gick lite förut i kylan..
skulle till ok o handla lite..

Vanessa tyckte attd et var roligt o vara ute..

hon märkte inte av kylan,haha..

Men jag frös om ansiktet,jag hade vinterkläder på mig..

O tydligen är det rätt ovanligt här,för det var många som kollade

lite konstigt sådär på mig när gick omkring i affären..

De hade knappt  jackan knäppt,men så sitter de ju i varma bilen också..

Vi promenerar ju..iallafall när vi stod där o skulle betala så fick jag en väldans tandvärl..

På båda tänderna ,en i överkäken o den som är precis under den..

O så började öronen värka igen också..

Så det var bara o bita ihop o gå hem..

Låg i sängen en sväng så alvedonen skulle börja verka o då kändes det inte lika mycket..

Men innan dess då jag stod o satt upp så gjorde det svinont..

Fattar inte vart det kommer sig..Kan det vara bihålorna eller kan det vara så illa

att jag har fått sånna hål i tänderna  så det ska göra så ont..

O i båda tänderna dessutom..Men visst öronen skulle jag ha behövt kolla upp..

Men det gör jag ju inte ,ni känner ju mig..

Nä inte behöver jag väl gå dit,nä men det är väl normalt o ha sådär  jätte ont.."visslar lite "

Nu ska jag gå ner o vara social..john lagar  urgod mat med urgod sallad till..

Uppdaterar mer om det sen..see ya later alligator!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tror det är dina bihålor gumman...försök att inte ta mer nässpray! Försök att fräsa mycket å gör egen koksaltlösning. Det är bättre om det nu skulle vara det. KRAM

2009-01-05 @ 00:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!