gnällig

Det är så konstigt.
Johan leker så bra med både syskonen
o helt själv.
Han satt nyss o lekte vid sitt bord ..
Ojag satt bakom honom..
Han brydde sig inte om mig
o var så glad så.
Men så sätter jag mig vid datorn som står i hans rum.
O vad gör han då.
jo han klänger på mig,gnäller ..
Han blir alltid så när han ser att jag sitter här.
Spelar ingen roll om det är vid min dator
eller vid johns dator.Våra står i olika rum.
Men johan har bestämt det att-mamma får INTE sitta vid datorn.
Han släpper allt ,är han nere med john ja då klättrar han uppför trappa
n  o ställer sig hos mig  o gnäller .  .
Annars så får jag vara där jag vill vara..
Tycker lite synd om honom som blir så ledsen,
men han måste ju vänja sig.
Hela rummet här är ju fylld med leksaker.
Så vad spelar det för roll om jag sitter på datastolen
eller på mattan ..
O förresten så kan han ju gå in till vanessas rum o leka med de andra..
Nu kom danne hit o johan o han gick till dannes rum o lekte..
Så han blir fort glad igen,ja om danne kommer.
De är ju bundisar..Danne sitter gärna o kollar på film
med vanessa i hennes rum o sen gå o leka med johan,
Där har vi fördelen med många barn.juhu!!

Lägger in bild på honom här snart
som jag tog idag ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!