frukost

Idag lämnade john Vanessa klockan 8..

Var istort sett bara för henne o vakna o kllä på sig..

Var så lugnt så,hon hann mysa lite i min famn innan också..

De tog bilen idag,var väldans skönt för mig o veta att jag inte behövde gå upp av väckarklockan..

O att john tog det idag,men klockan 7,10 var jag ändå uppe..

Men då har man vaknat av sig själv o det är bättre..

Så klockan 8 var hon där,sprang in till sina nya kompisar på engång..

O så åt hon fruost ihop med dom..

Skönt o slippa jäkta med frukosten här hemma också..

Så vi har kommit in i de nya rutinerna rätt bra faktiskt..

Vad har vi gjort sen dess då..Vi har busat o gosat o lekt med pojkarna..

Nu ska snart johan gå  o vila . O john ska väl iväg snart..

see ya later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!