frisyr

Så var det dags igen med negativa inlägg..nää inte helt o hållet kanske..

Men igår gick jag till frisörsalongen där vanessa var sist o hon vart ju så fin i håret.

Så jag tänkte ge mig också en chans,okej ingen kan vara så fin som nessa..

O hennes mamma har svårt för att bli fin men det var värt ett försök iallafall..

Tänkte att kanske kan drömmen om ett finare yttre slå in ..haha

När jag kom in i salongen så var jag långhårig,med slitet hår men som sätter upp det dagligen..

I en tråkig men lätt tofs.. en småbarnsförälder som inte har tid att stå o fixa frisyren hela dagarna..

När jag kommer ut så ser jag ut som (enligt mig) susanne reuter..inget fel på henne.

Men den frisyren hade jag inte riktigt tänkt mig..

Jag hade tänkt mig  till hakan ungefär o sen i etapper..

O jag sa att jag inte vilel ha page..

John sa direkt att han tyckte att jag såg ut som en tilltuffsat marsvin.haha

O vanessa tyckte att jag såg rolig ut..jahopp..fina komplimanger..

Ringde mamma o försökte beskriva  frisyren o när jag sa  tilltuffsat marsvin så förstod hon på engång"asg"

Nästa gång ska jag nog gå till någon jag känner lite mer...

Så det blir lite mer som jag vill..

För den här frisyren kommer plåga mig i 5års tid.

För när jag tar kortet sen till legget  o sen till körkortet så kommer jag få se frisyren dagligen.haha

Så när jag var yngre  hade jag en hamster frisyr o nu när jag är 27 ser jag ut som ett marsvin..

Vilket djur blir det nästa gång?!!


på återseende..

Kommentarer
Postat av: Carina

sikken dålig frisör som inte lyssnade?! kan du inte sätta upp i två toffsar bara på korten så kanske det inte ser så "förjävligt" ut? Värt ett försök ialla fall. Redigt irrterande med frisörer som inte lyssnar, därför jag alltid klipper mig privat! (har aldrig blivit helt nöjd hos en frisör!

2009-01-08 @ 14:25:16
Postat av: Jenny

De var ett bra tips som ovanstående skrivit!!

Jag har hittat en kanon bra frisör som jag följt i 5års tid nu. Han bytte jobb och plats o till o med försvann han men jag hittade honom igen o då hade han en egen salong :) YaY. 120kr :P

Kramar Jenny

2009-01-08 @ 18:37:30
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad tråkigt att du inte blev nöjd.

2009-01-08 @ 20:19:01
URL: http://tinni78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!