fredag

Hallu friends!!!

Vad har hänt hittills under dagen då..

Klockan är nu 12,18 o vi har precis ätit Lunch..

Rostbiff med potatissallad  o lite grönsaker förståss..

Sen ska john få göra en Caffe Latte till mig:-)

Annars så har det varit rätt lugnt här..

Vanessa var som vanligt på sitt dagis i 3 timmar..

Åt smörgås o ägg o mjölk på frukosten,fick jag veta..

Försöker få så mycket info som möjligt av henne när hon kommer hem..

Fy vad jag är jobbig,men jag är ju så nyfiken..

Skulle helst av allt vilja att de tar kort på henne

där så man får se hur söt hon är när hon leker o busar..

Jag har fixat med tvätten,hängt upp tvätt o kört igång en maskin..

Försökt att ha en sångstund med pojkarna,men de var inte så intresserade..

Då saknade jag sångstunderna med vanessa när hon var liten..

Vi sjöng jämt hemma,o sjöng vi inte så dansade vi..

John kunde komma hem på eftermiddagen efter jobbet o så

hade vi på stereon  o vi stod o dansade  vardagsrummet för fullt...

Har duschat också  men missad eo fixa håret så nu står håret  rakt ut..

Ser lite roligt ut.. Så nu är tilltuffsade marsvinet tillbaka..

Nu ska jag ta o läsa lite bloggar..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Dom brukar väl fota mycket..alice dagis gjorde det varje dag..nya bilder så vi kunde se dagen=)

2009-01-16 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!