alla andra

Alla andra har så lugna barn


Alla andras barn sitter på en stol o tittar rakt fram

Alla andras barn låter sina föräldrars saker vara


Alla andras barn  säger  bara okej när de blir tillsagda..


Men mina barn är inte alla andras barn..

Mina barn är hos mig  24 timmar om dygnet..

Mina barn behöver  ibland  ständig uppsikt under dygnet.

Man vet liksom aldrig när de ska göra något bus..

Idag fick de tag på min parfym flaska som råkade ligga kvar i resväskan..

Så nu stinker det parfym överallt här hemma..

Vanessa ville vara stor o ha parfym..

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Det där ger ingen bild av något normalt barn Petra. Dina barn är lika normala som andra barn.Man vill väll att barnen ska kunna röra på sig, leka och utvecklas. Annars kanske man skulle köpa några dockor istället o sätta på en soffa... Kram till dina tre underbara ungar!!

2009-01-09 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!