2 veckor

Igår var det 2 veckor kvar till Johans dop!!

Börjar se fram emot det lite mer nu...

Som det ser ut nu så kommer alla som vi har bjudit ,

det är 5 vuxna som inte har svarat o 2 barn som vi inte vet säkert förrän  sista svarsdag..

Sista svarsdag är på Lördag,en vecka innan dopet.

Men det är skönt o veta vilka som kommer redan nu,det underlättar lite.

O man kan se fram emot det lite mer när man vet att folk vill komma..

Ja just det,jag hoppas att en nära vän till mig kan komma...hoppas hoppas.

Jag tror att  personen vet vem jag menar..

Igår såg jag så himlans goda recept på fika,

säger inte vad det är men jag vill väldans gärna ha det till dopet.

Jag eller john får ta o baka det,den som har tid brukar det bli..

O så största problemet för min del,vad ska man ha på sig..

Jag har ingenting,haha..

Så jag ska till örebro o försöka hitta något fint  nu i veckan..


På bild i detta inlägg är min älskade son o storebror till min lilla Johan..



Kommentarer
Postat av: Nettan

ååå va han är sööööööööt. Ja man vill ju gärna veta innan...Alla utom en har tackat ja hos oss vi hade sista dagen igår..Ska bli myss...Vill du att jag ska baka nått?

2009-01-18 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!