utedag

Jag o alla 3 barnen har precis kommit hem från flera timmars lek i snön.
Under natten kom det ju så mycket snö här,o det är inte skottat överallt.
O där de har skottat  kan det vara jättehalt..

Jag drog vanessa o danne i snowracern och johan i pulkan.
Minsta lilla hög med snö så ramlade han ur pulkan,
men eftersom han har bätet på sig så åker han inte ur helt.

Det var några som log när jag kom med barnen.
De tycker att det ser gulligt ut
och vissa ser att det är inte helt lätt
o få över 3 barn över vägen .
En i pulkan o snowracern
,kanske någon som går också..
Så det är tur att det är inte större vägar.

O där de har plogat så är det ju sånna högar
så man får lyfta över pulkan med johan i..

Men kul har vi...
Ska se om jag kan lägga in lite kort sen.
Jag var lite försiktig med att fota eftersom det snöade så.

Kommentarer
Postat av: Nettan

va mysigt ni har jämt!! KRAMAR TILL ER

2009-02-08 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!