rotfyllning

Jahopp så har man då varit hos tandläkarn.
För att laga den där hemska framtanden på överkäken..

Bedövningen kändes mer än vanligt.
Är lite mer ömt där, o tunnare.

O de hade ju försökt lura roten så jag inte skulle behöva rotfylla.
Men det hade  inte hjälpt för hela roten är död.
DÖd o begraven typ.

Så jag fick ha en sån där blå duk över munnen.
O de hade en liten fil så de skrapade bort en massa.
o hade sig..

Fick en till tid ,som är om en månad.
Då ska den fyllas o vad jag har fattat
det som så ska jag väl laga någon tand också.
Men nästa gång behöver jag inte ha bedövning,
i framtanden eftersom den är död.
eller nått.

ont som fan har jag.
Berdövningen känns rätt rejält i munnen på mig.
O jag kommer eventuellt att ha ont i några dagar ,
eftersom de har gröpt så i tanden..

Så efter att ha hämtat vanessa på dagis
så åkte jag o köpte alvedon..

Nu ska vi äta lunch o sen ska
vanessa åka o ta vaccinations spruta på bvc.

Får se hur det går att äta
spaghetti o köttfärssås för min del.haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!