rolig dag

Idag åkte vanessa o jag till Jessica ,Linnea O Kevin.
Vi gick till Masten o åt lunch ihop allihopa.

Vi åt o åt o åt..haha

Det finns ju så mycket o välja på.
Idag fanns det förutom tex mex:

Spaghetti o köttfärssås,o någon mer pastasås.
Någon slags fisk med potatis o aioli.

Flygande jakob o ris.. ,en massa sallad o sånt.. mm..

Flygande jakob var det evigheter sen jag åt,
så det var riktigt mumsigt.

O tex mex maten är ju alltid så god.
Idag fanns mjuka tortillabröd också,
det fanns inte när jag var där i fredags med mamma.

O så får man ju ta dricka o så som man vill.
Det är bara o välja o vraka bland maten.

Inte varje dag ,jag dricker cola.
Så det var också gott.hihi

Efter maten tog vi en kaka o en kopp kaffe.
Men kaffet kunde ha kvittat för idag var colan godare.haha

Tog lite kort men  det sparar jag.haha

Sen gick vi förbi Linnea o Kevins dagis.
Där träffade jag min gamla lekisfröken .
Hon kände igen mig,det är lite kul.
Efter så många år..

Sen gick vi hem till Jessica o umgicks ,
snackade o flummade.
Ja mest jag o Vanessa förståss.

Ja o sen åkte vi hemåt,o jag var så fika sugen!
Så jag gick till ok o köpte fikabröd.
Kladdkaka  vaniljsås..
haha..
Träffade där en av mina systrar..
Trevligt,att man ses där.
När man hade varit i närheten av hennes hem
istort sett under hela dagen.haha

Ja vad har vi gjort mer..
Jo vanessa skulle egentligen ha gått till
Draget o åkt pulka med de andra 6-8åringarna.
Men hon var så trött o seg så vi sa
det att hon fick hoppa över idag..

O hon sa inte direkt ifrån.
Hon sa själv att hon var trött.
Hon säger själv till
när hon inte orkar.
O då har vi redan sett det på henne.

Hon hade ju gjort så mycket annat under dagen.
Så det fick räcka för idag.
O sitta o kolla lite på tv:n är rätt skönt emellanåt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nåde dig om du visar kortet du tog av mig !! hahahaha!!!

2009-02-12 @ 11:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!